اخبار و مقالات

بهار را با لاته کیک هویج در کافی شاپ Be Brightجشن بگیر

بهار را با لاته کیک هویج در کافی شاپ Be Brightجشن بگیر

بهار را با لاته کیک هویج در کافی شاپ Be Brightجشن بگیر

کافی شاپ Be Bright ، متعلق به قهرمان باریستای آمریکا در سال 2024، فرانک لا است که نوشیدنی های فصلی جدید را در کافه خود در لس آنجلس، کالیفرنیا عرضه می کند. این نوشیدنی‌های بهاری، بسیار متنوع هستند و کمتر کسی است که از نوشنیدن آنها لذت نبرد. از بین نوشیدنی‌های متنوع مانند چای سرد سانچا و بلو پالمر بدون کافئین (نوشیدنی سرد بلو جاسمین، لیموناد، چاشنی لیمو) تا نوشیدنی‌های قهوه مانند تونیک توت فرنگی سیچوان برایت (سیروپ سیچوان توت فرنگی، اسپرسو، تونیک فیور تری، توت فرنگی یخ زده) نوشیدنی که واقعا توجه ما را به خود جلب کرد، لاته کیک هویج بود.

 

فقط نگاهش کن! این نوشیدنی فوق العاده با استفاده از آب هویج طبیعی، اسپرسو، شیر، کلد فوم چیزکیک و چاشنی هویج شیرین شده تهیه شده است. تائه کیم، دستیار مدیر Be Bright Coffee می گوید: «مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی به راحتی در هر سوپرمارکتی یافت می شود، اما من متوجه شدم که شیرینی آب هویج طبیعی بیشتر است که در مقایسه با آب هویج غیرطبیعی، طعم بسیار بهتری به این نوشیدنی می دهد.»

کیم توضیح می‌دهد: «من اسم لاته کیک هویج را به این دلیل برای این نوشیدنی انتخاب کردم که مشتری خیلی راحت تشخیص بدهد چه چیزی سفارش می دهد. از نظر من خدمات خوب به مشتری یعنی آسان کردن و ساده‌تر کردن فرایند انتخاب نوشیدنی. انتخاب یک نام ساده، مانند لاته کیک هویج، به راحتی نشان می دهد که چه انتظاری از سفارش دادن این نوشنی داشته باشند.”

لاته کیک هویج Be Bright

نام نوشیدنی : لاته کیک هویج

قهوه : اسپرسو کالیدوسکوپ بلند برکفست

اجزای تشکیل دهنده : سیروپ کیک هویج، اسپرسو، شیر، کلد فوم چیز کیک هویج و چاشنی هویج شیرین شده

تاریخ عرضه : 2024/3/23

قیمت : 7 دلار

این نوشیدنی چطور تهیه شد؟

کیک هویج یکی از دسرهای مورد علاقه من است. هنگامی که در حال تحقیق در مورد منوی بهاره خود بودم، تحقیق کردم که مشتریان بیشتر چه نوع دسرهایی را در فصل بهار می‌خورند. خوشبختانه یکی از دسرهایی که پیدا کردم، کیک هویج بود که بلافاصله الهام بخش من شد تا لاته کیک هویج را ابداع کنم و از این بابت واقعا خوشحالم.

 

چه کسی این نوشیدنی جدید را ابداع کرد؟ آیا یک تلاش تیمی بود؟

هر زمان که دستور تهیه یک نوشیدنی آماده می شود نتیجه تلاش تیمی است. برای این منوی بهاری، فرانک به میشل، همسرش، رئیس من و خودم اختیار کامل داد تا درباره لیست منوی بهاره تصمیم بگیریم. در مورد لاته کیک هویج، من دستور تهیه اصلی را ابداع کردم و با تلاش مشترک و نظرات فرانک و میشل، به یک دستورالعمل نهایی رسیدیم که امروز سرو می شود.

 

چه نوع قهوه ای در این نوشیدنی استفاده شده است؟

قهوه ای که برای این نوشیدنی استفاده می کنیم، اسپرسو کالیدوسکوپ بلند برکفست است که یک قهوه ترکیبی شامل 50٪ اتیوپی و 50٪ پرو می باشد. Kaleidoscope یک نوع اسپرسو با طعم مرکبات و کارامل ماندگار است که کاملاً با موادی که برای کیک لاته هویج استفاده می شود هماهنگ می شود.

 

چه کاری برای متعادل کردن طعم ها و ایجاد چنین طعم فوق العاده ای انجام دادید؟

وقتی روی دستور تهیه این نوشیدنی کار می کردم، متوجه شدم که ایجاد تعادل سخت ترین بخش آن است. اگر مقدار زیادی از سیروپ کیک هویج به آن اضافه کنید، خیلی شیرین می شود و طعم قهوه را تحت تأثیر قرار می داد، از طرفی اگر به اندازه کافی اضافه نکنید، طعم کیک هویج را نخواهد داد. چیزی که تعادل کامل را ایجاد کرد، افزودن مقداری آب هویج به فوم چیزکیک بود که طعم کیک هویج را بدون اینکه تاثیر منفی روی قهوه بگذارد، تقویت کرد. من این ایده را از چند دستور العمل قبلی الهام گرفتم که در آنها، فرانک از فوم های دیگری که قبلاً داشتیم استفاده می کرد.

 

چه دسری را همراه این نوشیدنی توصیه می کنید؟

شاید من اشتباه کنم، اما به نظرم بهترین ترکیب دسر با لاته کیک هویج احتمالا خود کیک هویج است. البته یک شیرینی با طعم زنجبیل و پرتقال هم می تواند مناسب باشد.

 

مشتریان در مورد آن چه نظری دارند؟

هر وقت از مشتریان می‌پرسم نظرشان در مورد این نوشیدنی چیست، می‌گویند: «واقعاً خوب است» یا «وای، واقعاً طعم کیک هویج دارد». مشتریان فکر می کنند این نوشیدنی برای سرگرمی و جشن بسیار مناسب است و طعمی شبیه کیک هویج به شکل مایع دارد!

 

Spring Forward With The Carrot Cake Latte At Be Bright Coffee

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *