اخبار و مقالات

طرز تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه

موارد مهم در خرید قهوه برزیل آنلاین

طرز تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه

از نوشیدنی های پرطرفدار و بسیار مورد علاقه افراد در هر طبقه و جایگاه و فرهنگی، قهوه است. این روزها که طرفداران بیشتری پیدا کرده است تا جاییکه انواع دسر و نوشیدنی متنوع را با قهوه تهیه می کنند. طرز تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه که عنوان این مطلب است، درباره همین دسرهای خوشمزه و پرطرفدار با قهوه است.

دسر آفوگاتو با ترکیب قهوه درست می شود که در زمان بسیار کمی هم حاضر و آماده می شود. آفوگاتو دسر بر پایه قهوه است که ترکیب خوش طعمی و خامه ای گونه ای دارد. این دسر خوشمزه و دو طعم موادی چون یک عدد کپسول نسپرسو که غلظت زیادی هم داشته باشد با مقدار کمی بستنی وانیلی در حد 2 اسکوپ لازم دارد.

تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه در خانه

 آفوگاتو با دستگاه در خانه

تهیه دسر آفوگاتو با دستگاه در خانه

اگر دوست دارید تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه را در خانه بدانید، همراه ما باشید تا این دسر راحت و اسان را تهیه نمایید. تجهیزات و وسایل خاصی هم نیاز دارد فقط باید کیفیت خوبی در دسر ایجاد شود که ان هم رعایت مراحل و تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه است.

برای درست کردن این دسر خوشمزه بهتر است که دستگاه داشته باشید، دستگاه اسپرسو لازم است اما اگر برای کسانی که دستگاه اسپرسو ندارند هم چاره ای وجود دارد و ان استفاده از موکاپات یا قهوه فوری است. غلظت قهوه از موارد و نکات مهمی است که بایددر تهیه این دسر خوشمزه رعایت شود. پس حتما رعایت نمایید تا کیفیت کار کم نشود.

اسپرسو که اماده شد، موکاپات را همان طور که داغ است، روی بستنی وانیلی ریخته و خیلی سریع هم باید سرو شود تا بستنی آب نشود. این از روش های ساده تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه یا بی دستگاه در خانه است که می توانید امتحان کنید.

تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه با قهوه ترک

از افراد علاقه مند به قهوه ترک هم نباید غافل شد که تعداد بیشماری هم هستند. خود من از طرفداران قهوه ترک و تهیه آفوگاتو با دستگاه و قهوه ترک هستم. پس اگر شما هم دوست دارید، آفوگاتو را با قهوه ترک امتحان کنید، در ادامه مطلب را همراه ما باشید.

قهوه ترک از جهاتی از نظر مقدار کافئین و و طعم با اسپرسو فرق دارد و طبیعی است. اما تهیه ان تفاوت خاصی ندارد و خیلی مشابه با تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه اسپرسو است. قهوه ترک را می توانید دم کنید و روی بستنی وانیلی همان طور داغ داغ بریزید و میل نمایید.

آفوگاتو با اسپرسو

اورجینال سرو دسر آفوگاتو با اسپرسو است که ایتالیایی است. این دسر اصیل باید با اسپرسو سرو شود. با توجه به سلیقه و ذائقه در افراد مختلف، می توان مقدار شات اسپرسو را کم و زیاد کرد تا مزه و طعم مورد نظر شما را داشته باشد. اسپرسو تلخی خاصی دارد که با ترکیب بستنی وانیلی بسیار خوب است.

آفوگاتو با نسکافه

تهیه آفوگاتو با نسکافه

آفوگاتو با نسکافه

برخی افراد و کودکان طعم تلخ قهوه اسپرسو را دوست ندارند و ترجیح می دهند با نسکافه ان را امتحان کنند. می توان به جای اسپرسو و یا قهوه ترک از نسکافه استفاده کرد و میل نمود. تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه یا نسکافه هم به هم شبیه است و تفاوتی ندارد.

آفوگاتو با قهوه فوری

حتما نباید تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه باشد می توانید آن را با قهوه فوری هم تهیه نمایید. پس در صورت نداشتن دستگاه ان را با قهوه فوری تهیه کرده و سرو نمایید.

می توان دسر آفوگاتو را با شکلات و بستنی شکلاتی و یا میوه ای هم تهیه نمایید که بسیار طعم خاص و دلچسبی دارد. تست کردن انواع مزه ها با این دسر هیجان انگیز است.

آفوگاتو حرفه ای درست کنیم

تهیه آفوگاتو حرفه ای

آفوگاتو حرفه ای درست کنیم

برای اینکه آفوگاتو حرفه ای درست کنید، باید نکات و موارد مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

  • قهوه باید داغ به بستنی اضافه شود و روی ان ریخته شود.
  • پس از اینکه قهوه اسپرسو اماده شد ان را به بستنی اضافه کرده و خیلی زود تا بستنی اب نشده باید سرو شود.
  • کی توانید در اسپرسو اماده شده، تکه هایی از شکلات را ریخته و روی بستنی بریزید.
  • قبل از اینکه اسپرسو را به بستنی اضافه کنید، می توانید؛ اندازه 30 تا 35 میلی لیتر از نوشیدنی ها و افزودنی ها مانند سیروپ ها ب بستنی و قهوه خود اضافه نمایید تا تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه شما حرفه ای تر باشد.
  • می توان در تهیه دسر آفوگاتو به جای اسپرسو و قهوه از چای ارلگری هم استفاده شود و طرفداران خودش را دارد.
  • برای خوشمزه شدن و حرفه ای تر شدن آفوگاتو خود می توانید، از بیسکوییت پسته ای هم استفاده نمایید.
  • از خلاقیت خود در سرو دسر آفوگاتو استفاده نمایید.

آفوگاتو از کجا آمده

نوشیدنی محبوب و بسیار پر طرفدار آفوگاتو به دلیل طعم شیرینی بستنی و تلخی که قهوه یا اسپرسو دارد، دسری خوشمزه و خاص است و این تضاد در دو طعم باعث خوشمزگی آن شده است. نام این دسر از حالت آن که غوطه وری و غرق شدگی بستنی را دارد، امده است.

در این مطلب اشاره شده است که برای تهیه آفوگاتو با دستگاه اگر دستگاه اسپرسو در دسترس شما نیست، از قهوه فوری استفاده نمایید، اما پیشنهاد ما برای طعم واقعی این دسر از اسپرسو استفاده شود. این دسر اصیل ایتالیایی است که محبوب بسیاری افراد در کشورهای مختلف و با فرهنگ های مختلف است.

در نهایت

برای تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه بهتر است از بهترین قهوه اصل استفاده نمایید و طعم واقعی را امتحان نمایید.

سوالات متداول تهیه دسر ایتالیایی آفوگاتو با دستگاه

آیا می توان برای تهیه آفوگاتو از نسکافه هم استفاده کرد؟

برای افرادی که تلخی اسپرسو و قهوه را دوست ندارند، می توان از نسکافه داغ هم استفاده نمود.

مهم ترین نکته در تهیه آفوگاتو چیست؟

مهم ترین نکته ای که باید در تهیه دسر آفوگاتو رعایت شود این است که، اسپرسو داغ باشد و بستنی یخ باشد تا این تضاد دسر آفوگاتو را استوار و تفکیک شده نگه دارد.

ترتیب اضافه کردن بستنی و اسپرسو برای آفوگاتو چگونه است؟

اول باید بستنی یخ را داخل ظرف ریخته و بعد اسپرسو داغ را به ان اضافه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *