قهوه

فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه

فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه

فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه

برای خرید قهوه باید از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه کافی ست، بهترین انواع قهوه را دارد. قهوه باید باکیفیت باشد تا از نوشیدن آن لذت ببرید. برای خرید انواع قهوه، خوب است درباره انواع قهوه اطلاعات جامعی داشته باشید. پس ابتدای این مقاله را با شناخت انواع قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه شروع می کنیم. همراه ما باشید.

انواع قهوه

اگر به بازار برای خرید قهوه رفته اید و یا می خواهید از فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه، قهوه مورد علاقه و مناسب خود را خریداری کنید باید انواع قهوه را بشناسید. انواع قهوه به صورت گزینه های زیر در بازار و فروشگاه ها موجودند و به فروش می رسند.

  • قهوه فوری و نسکافه
  • کپسول قهوه
  • قهوه های آسیاب شده بسته بندی
  • قهوه های فله ای و تازه

قهوه فوری

قهوه های فوری همان طور که از نامش پیداست، فوری و راحت اماده می شوند. نسکافه ها در انواع مختلف وجود دارند. نسکافه گلد، نسکافه های 3 در 1 و نسکافه 2 در 1 را می توانید با توجه به ذائقه خود خریداری نمایید.

از قهوه فوری برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که همه طرز تهیه مثل همی دارند و در اب جوش حل می شوند و نوشیده می شوند. قهوه فوری قهوه ای است که قبلا دم شده است و به صورت خشک در امده است. بعد از خشک کردن قهوه های دم شده، بسته بندی می شوند و در فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه به فروش می رسند.

کپسول قهوه

خرید کپسول قهوه انلاین

کپسول قهوه

حتما در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه با کپسول قهوه برخورد داشته اید. کپسول قهوه، قهوه آسیاب شده ای است که در بسته بندی شبیه کپسول قرار دارد. این نوع قهوه را در دستگاه نسپرسو درست می کنند. با کپسول قهوه و نسپرسو مس توانید قهوه اسپرسو بسیار خوش طعم و عطری را درست کرده و نوش جان نمایید.

قهوه های بسته بندی شده

از دیگر قهوه ها که در فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه وجود دارد، قهوه های بسته بندی شده است. این نوع قهوه ها هم دان و هم اسیاب شده هستندو اگر از نوع دان ان ها خریداری می نمایید باید ان را اسیاب نمایید. برای هر نوع قهوه باید ابزار مناسب برای تهیه ان را هم داشته باشید. مثلا برخی قهوه نیاز به فرنچ پرس و برخی دیگر به موکاپ احتیاج دارند.

خرید قهوه تازه

بیشتر افرادیکه اهل خوردن قهوه هستند، قهوه فله یا تازه را خریداری می کنند. در خرید قهوه فله باید شناخت خوبی داشته باشید و بهتر ان است که قروشگاه مطمئنی را انتخاب نمایید. همه قهوه ها و نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند، از دانه قهوه درست شده اند. برشته کردن و اسیاب کردن و دم کردن است که در طعم و عطر قهوه ها تفاوت را ایجاد می کند.

بدین ترتیب انواع قهوه فرانسه، ترک، اسپرسو در بازار وجود دارند که طعم و عطری متفاوت دارا هستند.

دانه قهوه چیست؟

دانه قهوه عربیکا

دانه قهوه چیست؟

همان طور که اشاره شد، انواع قهوه و نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند، از دانه قهوه که در مزرعه های متفاوت و کشورها و مناطق مختلف کشت شده اند، درست می شوند. مثلا دانه قهوه می تواند از برزیل، کلمبیا و یا ویتنام باشد.

دانه قهوه بر دو نوع روبوستا و عربیکا وجود دارد. دانه خام باید برشته و اسیاب شود تا برای استفاده اماده شده باشد. با دانه های قهوه می توان 3 نوع قهوه درست کرد. این 3 نوع قهوه عبارتند از قهوه ترک، قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو هستند. حال در ادامه درباره این 3 نوع قهوه موجود در فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه بیشتر می دانیم. همراه ما باشید.

ویژگی های قهوه ترک

خرید قهوه ترک

ویژگی های قهوه ترک

بهترین قهوه ترک از دانه های عربیکا درست شده است. قهوه ترک باید خیلی خوب اسیاب شده و طعمی خاص و قوی داشته باشد. دانه های عربیکا کافئین کم تری نسبت به دانه های روبوستا دارند. اما چون این نوع قهوه پودری است دارای قوت بیشتری است و قوی تر از قهوه های دیگر است. درجه اسیاب این نوع قهوه از دیگر قهوه ها چون فرانسه و اسپرسو بیشتر است.

می توانید پودر اماده قهوه ترک را از فروشگاه های معتبر با کیفیت بسیار بالایی خریداری نمایید.

قهوه فرانسه

قهوه فرانسه دارای درجه رست متوسطی است. درجه اسیاب این نوع قهوه درشت است. برای تهیه این نوع قهوه از ابزار فرنج پرس استفاده می شود. این نوع قهوه رقیق است و در فنجان هایی کوچک سرو می شود. دارای کافئین کم تری نسبت به دیگر قهوه ها است. البته به مقدار دانه های روبوستایی که در ان وجود دارد، میزان کافئین در ان مشخص می شود.

قهوه اسپرسو چیست؟

از انواع قهوه ها، اسپرسو بسیار پرطرفدار است و در همه فروشگاههای قهوه فروشی وجود دارد. درجه برشتگی این نوع قهوه ملایم و یا تیره می تواند باشد. اینکه اسپرسو با موکاپ یا دستگاه اسپرسو ساز، قرار است درست شود، به اندازه اسیاب دانه ها بستگی دارد. با دانه های عربیکا و روبوستا و یا ترکیبی از ان ها می توان قهوه اسپرسو درست کرد.

اندازه اسیاب دانه قهوه اسپرسو از قهوه ترک درشت تر و از قهوه فرانسه ریزتر است. با اسیاب دستی یا برقی می توان دانه های اسپرسو را اسیاب نمود.

کیفیت اسپرسوی خوب به ترکیب و اصالت دانه ها بستگی دارد. البته که درباره همه قهوه ها این مورد صادق است.

در نهایت اینکه

در این مطلب به انواع قهوه و ویژگی های ان ها برای خرید بهترین قهوه از فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه، اشاره شده است. امیدواریم مطالب فوق مورد رضایت عزیزان واقع شده باشد.

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی قهوه و نسکافه

قهوه اسپرسو چیست؟

اسپرسو از انواع قهوه است که دارای طعمی غلیظ و عطری قوی است. حجم کمی دارند و از عصاره گیری از قهوه درست شده است.

بهترین قهوه ترک از چه دانه هایی درست شده است؟

بهترین قهوه ترک از دانه های عربیکا درست شده است.

کپسول قهوه چگونه برای نوشیدن اماده می شود؟

برای درست کردن قهوه از کپسول قهوه به دستگاه نسپرسو احتیاج است. باید روش استفاده از ان را بدانید که در مقالات گذشته درباره ان شرح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *