قهوه

خوشمزه ترین قهوه در ایران

خوشمزه ترین قهوه در ایران
قهوه از نوشیدنی‌های محبوب در سراسر دنیا و همچنین در کشور عزیزمان می باشد. بسیاری از افراد نوشیدن قهوه از روتین روزانه آنها می باشد. اما اگر می خواهید بدانید که خوشمزه ترین قهوه در ایران چیست؟ باید بگوییم که مزه و طعم قهوه به ذائقه و سلیقه افراد بستگی دارد. بر اساس تجربیات و نظرات افراد خوشمزه ترین قهوه در ایران  و پرطرفدارترین قهوه ها را به شما معرفی می‌کنیم .همراه ما باشید.

کاپوچینو

ویژگی کاپوچینو

کاپوچینو

از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین قهوه ها در ایران کاپوچینو میباشد. کاپوچینو هم کف شیر دارد و هم دارای پودر کاکائو می باشد. کف شیر و یا همان خامه شیر دارای عطر فوق العاده ای دارد و وقتی که در کنار قهوه قرار می‌گیرد طعمی فوق العاده و رویایی خواهد داشت. روی قهوه کاپوچینو مقداری شربت و یا پودر کاکائو هم ریخته میشود. ظاهر کاپوچینو با پودر کاکائو و شربت،بسیار چشم نوار می شود.
برای درست کردن و تهیه کاپوچینو باید از پودر کاپوچینو یا پودر قهوه فوری است استفاده کنید. اما از روش دیگری  هم هست که درست کردن کاپوچینو طبیعی است. با این روش نیز میتوانید کاپوچینو فوق العاده داشته باشید.اگر بخواهیم بیشتر درباره کاپوچینو بگوییم باید گفت که کاپوچینو نوشیدنی بیشتر از یک قهوه ای سنتی است که از مخلوط قهوه و آب تهیه می شود. 
از فواید کاپوچینو می‌توان به افزایش سطح کلسترول خون و جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی اشاره داشت و همچنین نوشیدن کاپوچینو به صورت متداول می‌تواند در پیشگیری از آلزایمر موثر عمل کند. برای کاهش دیابت نوع دو نیز میتوانید کاپوچینو را به صورت مستمر استفاده نمایید. کاپوچینو به شکل سنتی از ایتالیا نشأت گرفته است و در گذر زمان در رستورانها و کافه ها و در تمام کشورهای دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
از دیگر ویژگی های قهوه کاپوچینو می توان به طبع سرد و بسیار خشک آن اشاره داشت که باعث از بین رفتن رطوبت بدن می شود و طبع بدن را رقیق و غلیظ میکند. از فواید نوشیدنی کاپوچینو می‌توان به کاهش سردردهای میگرنی، تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر و کاهش خستگی و استرس و اضطراب اشاره داشت.
برای خرید قهوه کاپوچینو در بهترین کیفیت می توانید از فروشگاه ست کافی اقدام نمایید و بهترین و مرغوب ترین نوع کاپوچینو را خریداری نمایید.

لاته خوشمزه ترین قهوه در ایران

از خوشمزه ترین قهوه در ایران و پرطرفدار ترین قهوه می توان به قهوه لاته اشاره داشت که بعد از کاپوچینو از محبوب ترین انواع قهوه می باشد. از تفاوت لاته با کاپوچینو می‌توان به آن اشاره داشت که شیر ان بیشتر از کاپوچینو است. برای درست کردن یک شات با کیفیت و خوش طعم و خوشمزه باید اسپرسو ساز داشته باشید. اگر بخواهیم درباره قهوه لاته بیشتر بدانیم، باید گفت که، نوشیدنی کافه لاته از شیر بخار داده شده یا همان فوم شیر و اسپرسو درست شده است که از بهترین آن را می‌توانید در کافی شاپ های با کیفیت و استاندارد استاندارد نوش‌جان نمایید.
برای تهیه فوم شیر و اسپرسو در کیفیت بالا نیازمند دستگاه اسپرسو ساز استاندارد و صنعتی می باشد. اما می توان نسخه خانگی آن را نیز تهیه کرد که شباهت طعمی و عطری زیادی به نسخه اصلی آن در کافی شاپ ها دارد.

لاته و هم کاپوچینو از قهوه اسپرسو و شیر بخار داده شده است هستند. اما تفاوت آنها همانطور که اشاره شد در نوع کف و فوم شیر نیست و تنها تفاوت در مقدار شیر است به طوری که مقدار شیر لاته بیشتر  از کاپوچینو  است و طعم شیر غالب تر میباشد.

اسپرسو

بهترین اسپرسو

اسپرسو

از خوشمزه ترین قهوه در ایران و پرطرفدارترین قهوه می توان به قهوه اسپرسو اشاره داشت. اگر عاشق قهوه تلخ هستید و دوست دارید قهوه شما از کافئین بالایی برخوردار باشد، بهتر است اسپرسو نوش جان کنید. در اسپرسو تلخ درصد روبوستا  بیشتری وجود دارد و هرچه درصد روبوستا از ۵۰ درصد بیشتر باشد تلخی قهوه هم بیشتر می‌شود. اگر این مقدار را به کمتر برود طعم قهوه به ترشی میزند.
اگر دوست دارید قهوه اسپرسو ملایم باشد و هم خیلی تلخ نباشد و هم ترشی آن زیاد نباشد می توانید دستور مصرف آن را تغییر دهید. در واقع قهوه اسپرسو ملایم بیشتر از قهوه عربیکا میباشد.
برای خوردن قهوه اسپرسو می‌توانید از شکلات تلخ استفاده کنید تا خوشمزه گی قهوه‌ شما چند برابر شود. برای خرید انواع قهوه های اسپرسو در بهترین کیفیت از فروشگاه ست کافی اقدام نمایید.

قهوه فرانسه

اگر به دنبال نوشیدن قهوه رقیق باتری متوسط هستید قهوه فرانسه مناسب شماست. از متداول‌ترین قهوه در آمریکا و کشورهای اروپایی قهوه فرانسه است و می‌توان گفت که خوشمزه ترین قهوه در ایران هم قهوه فرانسه می باشد.
از قهوه فرانسه را در کافه ها مهمانی ها رستوران ها و مجالس زیاد دیده‌ایم. برخلاف اسپرسو قهوه فرانسه در فنجان بزرگ سرو میشود. کافئین قهوه فرانسه در حالت عادی از دیگر قهوه ها کمتر است و برای وعده صبحانه می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.
قهوه فرانسه در آمریکا به نام قهوه  سیاه شناخته شده است و در اروپا نیز به آن قهوه فیلتری می گویند. اما در ایران به این نوع قهوه، قهوه فرانسه  می گویند. اگر می خواهید قهوه فرانسه را در بهترین کیفیت و مرغوب ترین حالت خریداری کنیم از فروشگاه ست کافی اقدام نمایید.

قهوه ترک

خرید قهوه ترک

قهوه ترک

از خوشمزه ترین قهوه در ایران میتوان به قهوه ترک اشاره داشت که بسیاری از افراد طرفدار نوشیدن قهوه ترک هستند. اگر شما هم عاشق عطر قهوه هستید قهوه ترک بهترین انتخاب است. زیرا اگر قهوه ترک به صورت درست و اصولی تهیه شود، عطر و بویی در فضا پخش می شود که همه را مست میکند. چون هم قهوه به طور کامل با آب مخلوط می شود و همین که در هنگام درست کردن آن را هم میزنند و عطر بسیار یا در فضا پخش می شود. قهوه ترک از پرطرفدارترین قهوه در ایران می باشد برای خرید انواع قهوه ترک در فروشگاه کافی اقدام نمایید.
در نهایت
در این مطلب از خوشمزه ترین قهوه در ایران را شناختیم. با توجه به علاقه و ذائقه خود از انواع قهوه انتخاب نماببد.

سوالات متداول خوشمزه ترین قهوه در ایران

پرطرفدارترین قهوه در ایران چیست؟
از خوشمزه ترین قهوه در ایران می توان به کاپوچینو و لاته اشاره داشت.
دو نوع قهوه پرکافئین را نام برید؟
اسپرسو و قهوه ترک
شباهت قهوه لاته با کاپوچینو چیست؟
لاته و هم کاپوچینو از قهوه اسپرسو و شیر بخار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *